نصرالله آبادیان  شهردار منطقه ۷ تهران درباره اقدامات شهرداری برای آماده‌سازی مصلای تهران جهت برگزاری مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در مصلی امام خمینی (ره) واقع در منطقه ۷ نشست هماهنگی این مراسم با حضور شهردار و معاونین منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۷ تهران افزود: خادمان مردم در شهرداری در تلاش هستند تا مصلی امام خمینی (ره) را برای برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، آماده کنند.

به گفته آبادیان، این نهاد مردمی از تمام امکانات خود برای برگزاری باشکوه این مراسم استفاده خواهد کرد و در ادامه گفت: شهرداری منطقه ۷ با بسیج تمامی امکانات خود را در جهت نظافت محل برگزاری، نصب پرچم‌های سیاه، بنر‌های تسلیت و سیاه پوش کردن مصلی امام خمینی (ره) به کار گرفته است و در تلاشیم با اجرای اقدامات ویژه پذیرایی شایسته‌ای از سوگواران این مراسم داشته باشد.

بخوانید:  پایان خونبار قمار در مولوی؛ قتل مرد جوان با چاقو

شهردار منطقه ۷ تهران از مهمترین اقدامات انجام شده جهت برگزاری این مراسم را، رفت و روب و نظافت ۶۵ هکتار محوطه مصلی و نیز شستشو و پاکسازی جداول به اندازه ۴۰۰۰ متر مربع و تمامی معابر مصلای تهران با استفاده از تانکر‌های آب و همچنین فضاسازی و سیاه پوش کردن محوطه عمومی مصلی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مراسم اربعین رئیس‌جمهور شهید و همراهانش روز پنجشنبه ۷ تیر در تهران و محل مصلای امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *