محمدرضا تقی‌پور؛ مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ضمن حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی فشافویه اظهار کرد: معتادان متجاهری که احتمالاً تا قبل از دستگیری هیچ حرفه‌ای نیاموخته بودند، اکنون به صورت داوطلبانه در کارگاه‌های خیاطی، مفتول‌سازی و تولید لوازم فلزی آشپزخانه کار می‌کنند و حرفه‌ای فرا می‌گیرند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران ادامه داد: تعدادی از مددجویان نیز به صورت اشتغال نشسته در زمینه مونتاژ برس مو یا گل‌های مصنوعی کار می‌کنند که با استقبال آنان مواجه شده است.

وی همچنین تأکید کرد: کار و اشتغال مددجویان که قبلاً معتاد بودند موجب می‌شود این افراد راه صحیح زندگی را آموخته و از سوی خانواده پذیرش شوند. علاوه بر این طی نگهداری در این مرکز، ضمن حرفه‌آموزی، در قبال کار حقوق دریافت می‌کنند و طعم رزق حلال را می‌چشند.

بنا بر این خبر، کارگاه خیاطی بنیاد تعاون استان در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی تجهیز شده که مددجویان سفارشات روز را دوخته و توسط کارآفرینان روانه بازار مصرف می‌شود.

بخوانید:  پلمب بخش‌های آلاینده دو واحد غیر مجاز در ملارد

خیرین و کارآفرینان جهت همکاری با بنیاد تعاون زندانیان استان و گسترش کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال می‌توانند به نشانی شهر زیبا، میدان الغدیر، جنب کانون اصلاح و تربیت مراجعه و یا با تلفن ۴۴۳۳۷۷۳۱ تماس حاصل کنند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *