دره نوردی در تهران تجربه ویژه بوده که شما علاقه مندان می‌ توانید در این بخش بیشتر با آن آشنا شوید. آبشار حصارک یکی از مرتفع‌ ترین آبشارهای تهران است. در این بخش مورد توجه شما عزیزان می‌ باشد.

سفر به حصارک

معرفی آبشار حصارک:

حصارک یکی از مهم ترین دره‌ های تهران بوده که طبیعت بکر و ویژه‌ای دارد. دره‌ای با انواع درختان پوشش‌های گیاهی سرسبز که آب‌های آبشار آن در این دره سرازیر می‌شود. این آبشار از دیدنی های تهران می باشد.

تفریحات حصارک

آبشار اصلی که در این دره قرار داشته به آبشار اصلی نوسنگ می‌ رسد. این ارتفاعات همچنین دارای آبشارهای کوچکی می‌ باشد. در ادامه پیاده‌روی در مسیر این آبشار می‌توانید به قله‌های بند عیش برسید.

ویژگی‌ های طبیعی و گردشگری این نواحی فوق العاده برجسته هستند. طبیعت بکر این منطقه پیاده‌روی در میان دره کوهنوردی دره نوردی آبشارهای فصلی و انواع درختان از زیبایی‌های نواحی به شمار می‌روند.

بخوانید:  پارک یخی دبی و تفریحات مهیج آن

دسترسی به آبشار:

برای بازدید از این آبشار باید به بزرگراه شهید ستاری بروید این آبشار در شمالی‌ ترین نقطه تهران قرار دارد. حالا وارد خیابان حصارک می‌شوید. مسیری از این را باید پیاده‌روی کنید.

آب های حصارک

بعد از بازدید از قسمت‌ های مختلف این آبشار می‌ توانید، راهی روستا شده و همچنین از زیبایی‌ های تنگه و دره آن دیدن کنید. آبشار حصارک بازی‌ های فوق العاده خود در فصل‌های مختلفی از سال میزبان گردشگران است.

جاهای دیدنی اطراف:

شما می‌ توانید در اطراف این نواحی از زیبایی‌ های زیادی دیدن کنید. بقعه امامزاده داوود یکی از این بقعه‌ های تاریخی و قدیمی بوده که مورد توجه است. این بنا متعلق به زمان صفویان می‌ باشد. علاوه بر این بقعه شما می‌توان با تجربه کوهنوردی با زیبایی‌های زیادی روبرو شوید.

اگر از علاقمندان به جاذبه‌ های تفریحی در این نواحی هستید، می‌توانید با موتور سواری یک تجربه عالی داشته باشید. این مکان برای علاقه‌مندان به موتور سواران نمایشی مناسب بوده و دارای صخره‌های خوب و موقعیت مناسبی است.

بخوانید:  از هتل‌های لوکس تا اقامتگاه‌های مقرون به صرفه

آبشار حصارک

آبشار حصارک:

شما می‌ توانید با تورهای گردشگری سفر فوق‌ العاده‌ای به این نواحی داشته باشید. این نواحی بهشت کوه نوردان و دره نوردان است. که به طبیعت بکر علاقمند بوده و می‌خواهند تجربه دره نوردی داشته باشند. شرایط آب و هوای این نواحی معتدل و مطبوع است.

اگر قصد سفر به این نواحی را دارید در زمان‌ های تعطیلی این نواحی پر تردد و شلوغ است. پس اگر روزی آرام و به دور از شلوغی می‌خواهید، بهتر است تا در زمان‌های خلوت به این نواحی بروید.

این آبشار از بالای صخره‌ای سرازیر شده و بر روی سنگ‌ها جاری می‌شود. آب‌های جاری از آبشار در مسیر دره و تنگ که موجب آبیاری درختان می‌شود در میان تنگه و دره تنوع پوشش‌های گیاهی در سطح بالایی قرار دارد.

طبیعت حصارک

در حوضچه کوچک پایینی آبشار امکان آب تنی وجود ندارد اما شما می‌ توانید با قرار گرفتن زیر آبشار لذت یک آبتنی را تجربه کنید. درختانی که در اطراف این آبشار می‌ بینید، تنومند و قدمت زیادی دارند. این نوای امروزه مقصد گردشگران زیادی است. برای دور بودن شلوغی و هیاهوی شهری منطقه بکر و دنج به شما پیشنهاد می‌شود.

بخوانید:  کلیسای نوتردام دو هوی رونشان با معماری جذاب

ثبت تصاویر بکر و زیبا ارتفاعات و درون تنگه نیز تجربه فوق العاده‌ای بوده که شما با ثبت این تصاویر می‌ توانید خاطرات خود را نگه دارید. این نوایی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه گزینه مناسبی است.

با توجه به اینکه این مناطق چشم‌اندازهای دارند در زمان غروب نیز و طبیعت دیدنی‌ تر خواهد شد. پس بهتر است تا ساعت های مختلفی از روز را در این نواحی تجربه کنید. بهترین دیدنی های اطراف تهران را می توانید در این بخش مشاهده نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *