اگر از علاقه مندان به دیدنی های تهران هستید، می‌ توانید در این بخش با مهم ترین آن ها و دیدنی های رایگان تهران آشنا شوید. این نواحی گردشگران زیادی داشته و از آن دیدن می کنید.

معرفی دیدنی های رایگان تهران:

اگر قصد سفر به کلانشهر ایران را دارید و می‌ خواهید نواحی بکر و پر جاذبه آن را بشناسید و البته هزینه کمتری پرداخت کنید، حتماً در این بخش همراه ما باشید. در این قسمت می توانید با راهنمای جامع سفر به ارزان‌ ترین مکان‌ های دیدنی در تهران آشنا شوید.

ارتفاعات تهران

زمانی که صحبت از تفریحات می‌ باشد، اغلب جاذبه‌ های طبیعت گردی را به خاطر می‌ آورند اما در تهران موزه‌ ها و خیابان‌ های فوق العاده‌ای بوده که می‌ توانید از مناظر آن دیدن کنید. موزه آبگینه خیابان ۳۰ تیر مهمترین این جاذبه‌ ها هستند.

خیابان ۳۰ تیر تهران:

این خیابان برای ساکنان تهران نیز مکان مناسبی بوده و همانطور که می‌ بینید در شب نیز مکان مناسبی برای قدم زدن و پیاده‌روی می‌ باشد. در این خیابان تفریحات سالمی وجود داشته و شما می‌ توانید از کافه و چای ذغالی آن دیدن کنید.

بخوانید:  بازدید از مرداب کندوچال و زیبایی های چشم نواز این منطقه

تفریح در تهران

موزه آبگینه تهران:

این موزه دیدنی را می‌ توانید معماری‌ های اروپایی و قدیمی مشاهده کنید. معماری‌ های بی‌نظیری که هنوز حفظ شده‌ اند. در این بنا گچبری آینه کاری‌ های فوق العاده مشاهده می‌ شود و بخش مهمی از تاریخ ایران را در خود نگهداری داده است.

دیدنی های مهم تهران

پارک پرواز تهران:

پارکی با دیدنی‌ های فوق العاده در ارتفاع بالا که شرایط آب و هوایی معتدلی دارد. این مکان به عنوان بام تهران نیز شناخته می‌ شود. شما می‌ توانید از این ارتفاع چشم انداز کلانشهر را زیر پای خود مشاهده کنید. این پارک امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی دارد.

خانه هنرمندان تهران:

این مجموعه هنری نیز ویژه علاقه‌ مندان و دانشجویان هنر است که می‌ توانند از نزدیک با آثار برجسته آشنا شوند. مجموعه‌ ای که حس خوبی به شما منتقل می‌ کند. برای بازدید از این مجموعه هزینه کمی پرداخت می‌ کنید.

بخوانید:  دیدنی های کلمبو و جاذبه های دیدنی آن

دیدنی های تاریخی تهران

امامزاده یحیی تهران:

مجموعه‌ ای فرهنگی و مذهبی که زائران زیادی در شما با بازدید از این بنا می‌ توانید، حس آرامش بهتری را تجربه کنید. امامزاده به دلیل معماری خود به عنوان یکی از میراث ملی ایران به ثبت رسیده است. شما می‌ توانید در صحن این بنا نیز با درختان کهنسالی آشنا شوید. این بنا از دیدنی های رایگان تهران است.

دیدنی های رایگان تهران را بشناسید

گذر موج چیتگر تهران:

دریاچه شهدای غواص یا چیتگر که یکی از بزرگ ترین دریاچه‌ های مصنوعی در غرب تهران بوده مکان تفریحی مناسب که می‌ توانید چشم اندازهای زیادی را مشاهده کنید. این دریاچه مصنوعی در فصل بهار بازدیدکنندگان زیادی دارد.

سفر به تهران

باغ فردوس تهران:

بخش دیگر از زیبایی‌ های تهران که جذاب بوده و در فصل پاییز نیز با ریزش درختان زرد چشم انداز آن دیدنی‌ تر می‌ شود. درون این باغ نیز می‌ توانید عمارتی را مشاهده کنید که قدیمی بوده و محل مناسبی برای ثبت تصاویر است.

بخوانید:  روستای ریاب و جاذبه های این روستای تماشایی

موزه های تهران

میدان بهارستان تهران:

این میدان قدیمی زمان قاجاری ساخته شده است. در این میدان حوادث تاریخی زیادی رخ دادند. ترور میرزا اتابک و به توپ بستن مجلس نیز در این میدان رخ داد می‌ توانید از نزدیک با سبک معماری این سازه ارزشمند آشنا شوید.

جاذبه های تهران

دیدنی های تهران زیبایی زیادی داشته که شما از آن دیدن می کنید. دیدنی های اطراف تهران با زیبایی های خود نیز مورد توجه بوده که شما از آن دیدن می کنید. این مناطق گردشگران زیادی دارد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *