شما علاقه مندان به شهرهای توریستی ایران می‌ توانید در این بخش با زیبایی های آن آشنا شوید. این نواحی سالانه گردشگران زیادی داشته و می‌ تواند توجه شما را جلب کند.

شهر های توریستی ایران:

اگر قصد سفر به جاذبه‌ های گردشگری متنوع در ایران را دارید، می‌ توانید در این بخش این زیبایی‌ ها را بشناسید. تاریخ غنی ایران و سرزمین ایرانی مورد توجه بوده و شما می‌ توانید با آن آشنا شوید. شما می توانید با دیدنی های ایران و زیبایی های آن آشنا شوید.

شهرهای ایران

شیراز:

سرزمین شهر و ادب با جاذبه‌ های فوق العاده که مورد توجه است. مهم ترین جاذبه‌ های این نواحی تخت جمشید بوده و از دیگر زیبایی‌ ها می‌ توان به حافظیه به خیابان‌ های شاعرانه عاشقانه آن اشاره کرد.

دیدنی های رایگان شیراز برایگردش

تبریز:

شهر غنی با جاذبه‌ های تاریخی و فرهنگی بی‌ شمار که توجه شما را به سوی خود می‌ کشاند. این شهر در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. موزه قاجار بازار تبریز خیابان‌ های سنگ فرش شده و غیره از دیدنی‌های نواحی به شمار می‌ آید.

بخوانید:  روستای قلات شیراز با زیبایی های چشم نواز

جاذبه شهرهای توریستی ایران

یزد:

شهری کهن با غذا های خوشمزه و سنتی که توریستان و جهانگ ردان زیادی را پذیرایی می‌ کند. قدمت نواحی به زمان ساسانیان باز می‌ گردد. باغ دولت آباد آب انبار ۶ بادگیر جهان بقعه ۱۲ امام و غیره از مهم ترین دیدنی‌ هایی بوده که توجه شما را جلب می‌ کند.

شهرهای توریستی ایران را بشناسید

کیش:

جزیره توریستی تفریحی با زیبایی‌ های بی شمار که به دلیل لاکچری بودن مورد توجه است. شما با قدم زدن در خیابان‌ های لوکس می‌ توانید با دیدنی های کیش آشنا شوید. منطقه باستانی حریره و دیگر جاذبه‌ ها مورد توجه شما هستند.

سفر به شهرهای توریستی ایران

اهواز:

شهر تفریحی با زیبایی‌ های بی‌ شمار که می‌ توان از نزدیک آن را مشاهده کنید. این جاذبه نیز میراث فرهنگی به شمار می آید. این مناطق شرایط آب و هوای گرمی داشته و باید فصل مناسبی از سال را انتخاب کنید. این شهر های توریستی ایران با زیبایی های خود مورد توجه هستند.

بخوانید:  آبشار چاران با چشم اندازهای زیبا و بکر

طبیعت شهرهای توریستی ایران

مشهد:

شهر مذهبی توریستی زیبایی‌ های زیادی داشته و از آن دیدن می‌ کنید. مقبره فردوسی، حرم امام رضا، مجموعه کوهسنگی، بازارها و پاساژهای لاکچری رستوران‌ های به روز با هتل‌ های مجلل از مهم ترین زیبایی‌ های این شهر به شمار می‌ آید. بهترین جاهای دیدنی مشهد را در این بخش می شناسید.

معرفی شهرهای توریستی ایران

اصفهان:

یکی از بهترین شهر های توریستی که با زیبای خود مورد توجه بوده اصفهان بوده این شهر به دلیل سازه‌ های فرهنگی و تاریخی خود مورد توجه است. این شهر دارای معماری‌ های قدیمی بوده و شما از آن دیدن می‌ کنید. مسجدهای قدیمی سی و سه پل بازارچه‌ ها و خیابان‌ های با معماری متعدد توجه شما را جلب می کند. توجه شما را جلب خواهد کرد. مناره‌ های قدیمی و باستانی که در بخش‌های مختلفی از این بنا مشاهده می‌ کنید. برای شما جالب توجه هستند.

بخوانید:  بررسی روش‌های مهاجرت به کانادا

زیبایی شهرهای توریستی ایران

قشم یکی دیگر از بزرگ ترین جزایر بوده و زیبایی‌ های زیادی داشته که در سفر خود با آن آشنا می‌ شوید. کاخ تهران زیبایی‌ های زیادی داشته که شما با آن آشنا خواهید شد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *