روستای بالو روستای گردشگری با تفریحات متنوع بوده که در فاصله چند کیلومتری از ارومیه قرار دارد. شما می‌ توانید با زیبایی‌های این روستا از نزدیک آشنا شوید.

اقامت در بالو

معرفی روستای بالو:

جالب است بدانید، این روستا یکی از بزرگ ترین روستاهای ایران بوده و جمعیت زیادی دارد که شما می‌ توانید در این بخش با زیبایی‌ های این روستا آشنا شوید. سفر به این نواحی تجربه خاصی بوده که شما از آن لذت می‌ برید. این روستا از دیدنی های ارومیه می باشد.

راهنمای بالو

این روستا نسبتا پرجمعیت بوده و یک سکونتگاه مهم برای علاقه مندان اطراف ارومیه می‌ باشد. در این روستا ۱۶ هزار نفر جمعیت زندگی می‌ کند. این روستا در واقع از دیدنی‌ های استان آذربایجان غربی است و دارای امکانات نسبتاً مناسبی می‌ باشد. در این روستا خانه‌ ها نسبتاً جدید بوده و خانه‌ های قدیمی کمتر دیده می‌ شود. زیرا اغلب خانه ها بازسازی شده‌ اند.

بخوانید:  سفر به کویر پلوند و آشنایی با جاذبه های آن

محصولات روستا:

در این روستا محصولات نسبتاً مرغوبی کشت می‌ شود که موجب شده تا اقتصاد مردمان این روستا نیز از همین طریق بچرخد باغ‌ های متنوعی در این نواحی پرورش داده می‌ شود و شما می‌ توانید از میوه‌ ها و محصولات مرغوب این نواحی استفاده کنید. صنایع دستی در بین مردمان این منطقه نیز رونق نسبتاً زیادی دارد.

سفر به بالو

قدمت روستا:

همانطور که اشاره شد، این روستا را می‌ توان یک منطقه گردشگری و تاریخی مهم به شمار آورد که زیبایی‌ های زیادی دارد. شما با سفر به این نواحی تجربه‌ های فوق‌ العاده‌ ای خواهید داشت. همانطور که اشاره شد این روستا امکانات نسبتاً مناسبی داشته و می‌ توانید یک سفر راحت به این منطقه را تجربه کنید.

روستای بالو

توسعه گردشگری روستا:

با تدبیر و توصیه گردشگری در این روستا رونق این نواحی نیز بیشتر شده است. استفاده از منابع فرهنگی طبیعی در این نواحی موجب شده تا سالن گردشگران زیادی به این نواحی سفر کنند. این منطقه همچنین پتانسیل صادراتی نیز داشته که موجب رونق اقتصادی در این نواحی شده است.

بخوانید:  بازدید از برج رادکان و جذابیت های این برج تاریخی برای گردشگران

گردشگری در روستا:

جاذبه‌ ای که علاقه مندان را به این نواحی می‌ کشد، وجود باغ‌ های متنوع در این روستا بوده که البته دارای مالکان است. اما می‌ توانید در نزدیکی باغ‌ ها اسکان داشته و از مناظر آن لذت ببرید اقامتگاه‌ های نیز در این نواحی وجود داشته که شما می‌ توانید با سفر به این نواحی از آن استفاده کنید و در این نواحی اسکان داشته باشید.

جاذبه تاریخی بالو

این نواحی شرایط آب و هوای نسبتا مناسبی داشته و شما می‌ توانید از وجود آنها لذت ببرید. وجود چشمه‌ ها، طبیعت سرسبز، باغ‌ ها، خانه‌ های قدیمی امامزاده از مهم‌ ترین دیدنی‌ های این نواحی هستند که شما از وجود آنها لذت خواهید برد.

این منطقه دارای باغات مهمی بوده و محصولات سیب مرغوبی در این نواحی کشت می‌ شود که البته سیب‌ های صادراتی نیز می‌ باشند. پارک بالو نیز یکی دیگر از جاذبه‌ های دیدنی در روستای بالو بوده که شما از ورود آن لذت خواهید برد. این نواحی با وجود طبیعت دیدنی خود مورد توجه گردشگران هستند. سوغات ارومیه همین محصولات است.

بخوانید:  نگاهی به دلایل عمده ریجکت ویزای کانادا

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *