پارک‌ های جنگلی شمال کشور متنوع‌ ترین پارک‌ های طبیعی بوده که مکان مناسبی برای تفریح و گشت و گذار هستند. در این قسمت نیز با بهترین و بکرترین آنها آشنا می‌ شوید.

معرفی پارک های جنگلی شمال:

جنگل‌ های شمال ایران دارای زیبا ترین مناظر بوده و شما می‌ توانید در فصل‌ های مختلفی از سال یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنید. امکان اقامت و کمپ در این مکان‌ ها نیز می‌ تواند برای شما تجربه شگفت‌ انگیزی باشد.

 

پارک جنگلی نور:

این پارک مساحت نسبتاً زیادی داشته و شما می‌ توانید هر ساله گردشگران زیادی از این پارک را بشناسید. ساله زیبایی‌ های زیادی را مشاهده کنید. این پارک از دیدنی های نور است.

پارک های جنگلی شمال ایران

این جنگل‌ ها دارای درختان متنوعی بوده و شما می‌ توانید با ثبت تصاویر فوق العاده یک سفر عالی از این نواحی را تجربه کنید. بازدید از این جاذبه‌ های دیدنی و مناطق بی‌ نظیر آن می‌ تواند برای شما عزیزان تجربه عالی باشد.

بخوانید:  جزیره جیمز باند با جاذبه های تماشایی

پارک جنگلی خشکه داران:

این پارک در فاصله ۳۰ کیلومتری محور تنکابن به چالوس و در شهرستان عباس آباد قرار دارد. یک پارک زیبا موزه حیات وحش که قسمتی از این مجموعه بوده بازی‌ های خود می‌ تواند توجه شما عزیزان را جلب کند. این نواحی دارای گونه‌ های زیبایی گیاهی می‌ باشد.

سفر به پارک های جنگلی شمال

پارک جنگلی هلومسر:

این پارک‌ ها در نواحی آمل واقع شدند و سالیانه میزبان مسافران زیادی بوده لوکیشن عکاسی پاییزی و بهاری در این منطقه بسیار زیبا خواهد بود. این نواحی شرایط آب و هوایی بسیار معتدلی داشته و امکان اسکان در جنگل را دارید.

معروف ترین پارک های جنگلی شمال

پارک جنگلی شهید زارع:

این پارک از دیدنی‌ های ساری بوده دارای محل پیک نیک اقامت و اسکان و امکانات رفاهی می‌ باشد. شما می‌ توانید شب رویایی را در این پارک با وجود امکانات آن تجربه کنید. این پارک در نزدیکی بیمارستان سوانح سوختگی ساری واقع شده است. این مجموعه از دیدنی های ساری می باشد.

بخوانید:  دیدنی های رودبنه و جاذبه های تماشایی آن

امکانات رفاهی پارک های جنگلی شمال

پارک جنگلی فین:

اگر تاکنون نام این پارک را نشنیده‌ اید، حتماً سری به آن بزنید. پارکی در نزدیکی ۷ کیلومتری چالوس به تهران که در مسیر راه مسافران بوده و در آن امکان اسکان وجود دارد.

آشنایی با پارک های جنگلی شمال

پارک جنگلی ۳۰۰۰:

این پارک مجموعه جنگلی دیگری بوده که در نزدیکی تورنا کاوان قرار دارد و در مسیر جاده سریع آن با زیبایی‌ های زیادی روبرو می‌ شوید. این جنگل‌ ها بسیار معروف هستند و دارای رودخانه‌ های فصلی بوده در مسیر های مختلف این نواحی جنگلی با زیبایی‌ های زیادی روبرو می‌ شوید.

تفریحات پارک های جنگلی شمال

پارک جنگلی صفارود:

این پارک نیز در نزدیکی رامسر قرار داشته و در نیمه اول سال مورد توجه گردشگران پوشش‌ های گیاهی نواحی کمیاب دارای چشه های آب معدنی ۴ فصل و امکانات رفاهی مناسب پیک نیک برای علاقه‌ مندان است.

 پارک های جنگلی شمال

پارک جنگلی میرزا کوچک خان:

این پارک کنید طبیعت بکر و فوق العاده‌ ای در امکانات رفاهی این نواحی زیاد بوده عبور رودخانه هراز از میان این جنگل طبیعت و طراوت بیشتری با آن می‌ بخشد. آبخوری، پارکینگ، آلاچیق، زمین بازی چشمه و دیگر دیدنی‌ ها در این نواحی برای شما جالب می‌ باشد.

بخوانید:  با بهترین دیدنی های کارائیب آشنا شوید

پارک های جنگلی شمال برای گردش

نواحی جنگلی مازندران تنوع زیادی داشته پارک‌ های جنگلی ایزد شهر پارک جنگلی قادی کلاه در نواحی قائمشهر از مهم ترین این پارک‌ ها به شمار می‌ آیند. شما می‌ توانید در فصل‌ های مختلفی از سال به این مناطق جنگلی سفر کنید. همچنین پارک‌ های جنگلی اوسا که از نواحی دیدنی ساری مورد توجه است مورد توجه می‌ باشد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *