استانبول یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ترکیه بوده که سالانه گردشگران زیادی دارد. منطقه ساریر استانبول بخشی از زیبایی آن بوده که شما می‌ توانید در این قسمت با دیدنی‌ های این نواحی بیشتر آشنا شوید.

گردش در ساریر استانبول

منطقه سایر استانبول:

این منطقه در قسمت شمالی شهر استانبول واقع شده است. در واقع این مجموعه یکی از نواحی اروپایی به شمار می‌ آید. این محل نسبتاً بزرگ بوده و روستاهایی مانند بوسفوروس، تاربیا و رومی داشته که شما از ریدن خواهید کرد. دیدنی های استانبول را در این بخش بهتر می شناسید.

معماری ساریر استانبول

این مجموعه برای سرمایه‌گذاری کردن نیز بسیار مناسب است. مراکز مهم تفریحی زیادی نیز وجود داشته که شما می‌ توانید از نزدیک آنها را مشاهده کنید. این منطقه قابل دسترس بوده و رفاه آسایش زیادی را برای شما عزیزان به همراه دارد.

قدم زدن در مراکز خرید:

یکی از تجربه‌ های ویژه برای شما علاقه مندان گردشگران خرید از مجموعه‌ ها و مراکز شیک به روز و لوکس این نواحی می‌ باشد. مرکز خرید ایستینیه یکی از مجموعه‌ هایی بوده که محبوبیت زیادی دارد و اقلام زیادی در آن به فروش می‌ رسد.

بخوانید:  معرفی دیدنی های روستای درکش و راهنمای سفر به آن

تفریح در ساریر استانبول

مناطق دیدنی:

شما در این منطقه با دیدنی‌ های زیادی مواجه می‌ شوید. به ویژه رستوران‌ های زیادی در محله قرار دارد. رستوران‌ های به روز مدرن که می‌ توانید ساعاتی خوش در آن را داشته باشید. تفرجگاه‌ های رودخانه‌ ای نیز تجربه عالی برای سفر شما خواهد بود.

منطقه تفریحی آتاتورک، پارک ملی، مجموعه تفریحی امیرجان، جنگل بلگراد، قلعه روملی از مهم ترین سازه‌ هایی هستند که شما با آن روبرو می شوید. برای اینکه یک سفر عالی به این نواحی داشته باشید، پیشنهاد می‌ کنیم تا از تور های گردشگری و مسافرتی استفاده کنید.

این تور ها ویژگی‌ ها و امتیاز های اقامتی زیادی را برای شما ارائه می‌ دهد. هتل مناسب مکان اسکان خوب و بلیط رفت و برگشت را می‌ توانید از طریق تورها تهیه کنید.

بازدید از ساریر استانبول

هتل و ویلا:

شما می‌ توانید ویلا و هتل را نیز در منطقه مختلفی رزرو کنید. در این منطقه نیز هتل‌ های مناسبی با امکانات رفاهی عالی در اختیار شما قرار داده می‌ شود. هتل سنترال پلاس، فواد پاشا یالیسی، یوغاز ایلچی و هیلتون ماسلاک از این هتل‌ ها بوده که شما از نزدیک می‌ توانید امکانات این هتل را ببینید.

بخوانید:  معرفی جزیره کوکونات و دیدنی های آن

حمل و نقل:

در سفر به منطقه ساریر استانبول امتیاز و امکانات زیادی برای شما قرار داده شده است که می‌ توانید از آنها استفاده کنید. به ویژه حمل و نقل در این مسیر راحت بوده و می‌ توان از طریق وسایل شخصی اتوبوس و مترو تردد راحتی داشته باشید. فاصله این منطقه تا می‌ توانید تردد کنید.

منطقه ساریر استانبول

برج‌ های مسکونی بلند و همچنین برج‌ های تجاری جدید و به روز مهم ترین ویژگی معماری این نواحی هستند. شما می‌ توانید در این منطقه با یک سبک معماری اروپایی به روز و جدید آشنا شوید. این نواحی یکی از نواحی لاکچری استانبول به حساب می‌ آید و به همین دلیل برای سرمایه‌ گذاری کردن نیز مناسب است.

امتیاز های تفریحی این منطقه نیز مناسب هستند. در مراکز خرید شهر بازی رستوران کافی شاپ و امکانات دیگری وجود داشته که شما می‌ توانید از آنها استفاده کنید. این منطقه همچنین دارای سینما نیز می‌ باشد.

بخوانید:  نگاهی به مهمترین نکات بهداشتی در سفر

جذابیت ساریر استانبول

در فصل‌ های مختلفی از سال شما می‌ توانید با سفر به استانبول تجربه عالی داشته باشید و یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنیم. سفر در فصل بهار به این نواحی مناسب بوده زیرا شرایط آب و هوای معتدل و مناسب است.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *