سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان حین گشت زنی در خیابان “همایونفر” تهران بودند که به یک موتورسیکلت و راکب آن که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از استعلام از پلاک موتور، مشخص شد که موتور سرقتی می‌باشد و ماموران بلافاصله جهت دستگیری فرد موتورسوار اقدام کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم بلافاصله پس از مشاهده خودرو گشت متواری شده و ماموران پلیس دستور ایست را صادر کردند ولی متهم بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار خود ادامه داد. پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با ایجاد طرح مهار موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارق برای روند رسیدگی قانونی به پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

بخوانید:  همایش «حج در نگاه رهبری» در مکه برگزار شد

سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد، هنگام پارک کردن موتورسیکلت در معابر حتما از قفل‌های ایمنی استفاده نمایند و موتورسیکلت‌های خود را به دزدگیر مجهز کنند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *