دبی یکی از نواحی دیدنی و پر جاذبه بوده که هر ساله تورهای گردشگری متعددی در این مناطق برگزار می‌ شود. شما می‌ توانید در این بخش با موزه ایلوژن که یکی از دیدنی‌ های این نواحی است، آشنا شوید.

آشنایی با ایلوژن

معرفی موزه ایلوژن:

این موزه به دلیل معماری خود بسیار برجسته بوده و جاذبه‌ های زیادی دارد. شما می‌ توانید از این موزه و زیبایی‌های آن دیدن کنید. برخی شاید این موزه را به عنوان موزه توهمات بشناسند. شگفتی‌ های این منطقه متعدد بوده و شما می‌ توانید بخشی از زیبایی‌های آن را در این قسمت بشناسید.

موزه ایلوژن دبی

این موزه هیجان انگیز و منحصر به فرد با جاذبه‌ های متعدد خود می‌ تواند توجه شما را جلب کند. موقعیت این موزه نسبتا مناسب بوده و طرح‌هایی با ۸۰ نمونه مختلف در آن دیده می‌ شود.

اکثر گردشگرانی که به این نواحی سفر دارند، از این موزه و زیبایی‌ های آن نیز دیدن می‌ کنند. امروزه گردشگری جاذبه‌ های مفرح و متعددی داشته که می‌ توانید از وجود آن لذت ببرید.

بخوانید:  دیدنی های قبرس جنوبی و جاذبه های معروف آن

ایلوژن را بشناسید

بخش‌ های مختلف موزه:

در این موزه قسمت‌ های متعددی قرار داشته که می توانید از قسمت‌ های آن دیدن کنید. کودکان و بزرگسالان زیادی در این موزه گشت و گذار می‌ کنند. بازی‌های فکری اتاق توهمات و غیره از مهم‌ ترین قسمت‌ های این موزه به شمار می‌ آید.

صندلی توهم:

یکی از قسمت‌ های این موزه که موجب شده توجه شما را جلب کند. وجود صندلی توهم بوده که با نزدیک شدن به آن تصور می‌ کنید که بر روی صندلی قرار دارید. اتاق ضد جاذبه نیز یکی دیگر از قسمت‌ های جذاب و مهمی بوده که از تماشای آن لذت می برید. در این اتاق همه چیز نسبتا برعکس بوده و شما تصور می‌ کنید که به صورت سر و ته در این اتاق قرار دارید.

بخش های مختلف ایلوژن

اطلاعات بازدید از موزه:

در بازدید از این موزه نیز شما می‌ توانید در ساعات مشخصی از موزه دیدن کنید. از یکشنبه تا پنجشنبه این موزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ باز بوده و آماده خدمت رسانی به شما می‌ باشد. شما برای بازدید از این موزه باید بلیط تهیه کنید و یک تجربه هیجان انگیز از سفر خود به این نواحی را خواهید داشت. موزه ایلوژن یک موزه دیدنی بوده که از نمای آن دیدن می کنید.

بخوانید:  شرایط ازدواج در قطر و قوانین دریافت اقامت با ازدواج در قطر

در نزدیکی موزه نیز جاذبه‌ هایی قرار داشته که می‌ توانید از امتیازهای آن استفاده کرده و از آن دیدن کنید. سر بر روی بشقاب یکی دیگر از قسمت‌ های این مجموعه که از آن دیدن خواهید کرد. در این قسمت همه بدن شما پنهان شده و تنها سرتان دیده می‌ شود. یکی دیگر از قسمت‌ های جذاب که تجربه‌ های متفاوتی از آن خواهید داشت، بینی عوض شده می‌ باشد. در این قسمت نیز روبروی آینه ایستاده و اجزای صورت شما دچار تغییراتی می‌ شود که بسیار جالب و جذاب می‌ باشد.

سفر به ایلوژن

تونل بی‌نهایت قسمتی دیگر که هیچ وقت به انتهای آن نمی‌ رسید و این نیز می‌ تواند جذابیت‌ های زیادی داشته باشد. تونل گرداب یک تونل چرخشی و جذاب که در آن احساس سرگیجه شدید دارید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *