مجتبی شیری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: با تغییر و تحولاتی که در پرسپولیس صورت گرفت به نظرم  این  تیم از لحاظ نتیجه گیری و بازی هجومی روز به روز بهتر شد. فکر نکنم تیمی در لیگ باشد که بتواند از لحاظ مالکیت توپ به اندازه پرسپولیس صاحب توپ و میدان باشد.

او افزود:  به هر حال  استقلال و پرسپولیس شانس اول قهرمانی هستند و سرخپوشان باید ۳ بازی خود را پیروز شوند و منتظر لغزش استقلال باشد. واقعا فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در این ۳ بازی بیفتد. فقط سرخپوشان باید ۳ بازی باقی مانده خود را پیروز شوند و با قدرت به کار خودشان ادامه بدهند تا  یک اشتباه از استقلال سر بزند و قهرمانی را به دست آورند.

فرصتی پیش می آید تا پرسپولیس به صدر برود 

شیری درباره بازی تیم پرسپولیس برابر تیم ته جدولی استقلال خوزستان و از آن طرف دیدار استقلال مقابل نساجی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم بازی با نساجی برای استقلال سخت است. تیم پرسپولیس هم میزبان بازی با استقلال خوزستان است و باید این بازی را پیروز شود و فرقی ندارد در خانه یا بیرون از خانه بازی دارد. فکر می‌کنم بازی استقلال سخت‌تر از پرسپولیس است. سرخپوشان شانس قهرمانی را دارند و امیدوارم که  ۳ امتیاز بازی خانگی را بگیرند و تمرکز روی بازی خودشان داشته باشند و توجهی به بازی استقلال نداشته باشند. به طور حتم فرصتی پیش می‌آید که پرسپولیس به صدر جدول برود.

بخوانید:  نکونام میلیاردی جریمه می‌شود؟

بازیکن باید تمرکزش روی حفظ سلامتی و بازی اش باشد 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بی احتیاطی سعید صادقی باعث مصدومیتش شده است، گفت: با توجه به اینکه آخر فصل است، بازیکن باید مراقب خودش باشد و تمرکزش روی حفظ سلامتی اش و نتیجه گرفتن  باشد. بازیکن باید تمام مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارد و تمرکز را روی بازی اش داشته باشد. امیدوارم بازیکنان سالم و سلامت در اختیار باشگاه باشند تا سرمربی تیم بتواند به اهداف تاکنیکی خود  برسد.

پرسپولیسی ها باید باهوش و هوشیار باشند 

او درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی شدند که ۱۴ امتیاز به سود سرخپوشان  در لیگ برتر گرفته شده است، گفت: این بهانه‌های الکی است که می‌خواهند تیم پرسپولیس را وارد حاشیه کنند. این صحبت‌ها همیشه در فوتبال ایران هست و کسی نیست جلوی این مسائل را بگیرد. اینها به هر طریقی شده می‌خواهند حاشیه را وارد پرسپولیس کنند که در ۳ بازی باقی مانده تمرکزشان را از دست بدهند. تیم پرسپولیس باید باهوش و هوشیار باشد و اصلا نباید به این مسائل کاری داشته باشد. آن چیزی که مهم هست، تمرکز در این ۳ مسابقه است و همه هم بر این باورند که پتانسیل پرسپولیس قهرمانی هست. کارشناسان از لحاظ فوتبالی  بر این باور هستند که کیفیت بازی اش از تیم‌های دیگر بالاتر است.

بخوانید:  تغییر رای استیناف در مورد محرومیت هاشمی نسب

شدیدترین مجازات برای خاطیان در نظر بگیرند 

شیری درباره اینکه این روز‌ها بحث فساد در فوتبال مطرح می‌شود، گفت: یک مرجع قضایی باید به این مسائل ورود کند و حتما باید جلوی این مسائل را بگیرند و شدیدترین مجازات را برای خاطیان در نظر بگیرند که افراد دیگر سعی نکنند دوباره از خاطیان الگو برداری کنند و بتوانند از طریق فوتبال به اهداف خود دست پیدا کنند.

امیدوارم تیم پرسپولیس بار دیگر قهرمان شود 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: این ۲ تیم شانس قهرمانی دارند و امیدوارم که پرسپولیس بار دیگر قهرمان شود. شانس اول قهرمانی از لحاظ بازی، تیم پرسپولیس بهتر از حریف خود بازی می‌کند و کیفیت بازی اش به صورتی هست که تماشاگر پسند است و بازی به روزی انجام می‌دهد. ان شا الله که سرخپوشان به هدف خود قهرمانی دست پیدا کنند.

بخوانید:  برای تغییر نسل فوتبال باید آرامش داشته باشیم

خبرنگار: مریم طایفه



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *