شهرستان تنکابن که یکی از نواحی گردشگری ایران بوده و سالانه علاقه‌ مندان زیادی دارد. در این بخش مورد توجه بوده و شما با آن آشنا می‌ شوید. آبشار های کوهسر از مهم ترین دیدنی‌.های این نواحی است.

آبشار کوهسر

معرفی آبشار های کوهسر:

این آبشار در حد فاصل روستا های جنگلی سفید آب و کوهسر واقع شده است. با تماشای دیدنی‌ های این نواحی می‌ توانید تجربه عالی از سفر خود داشته باشید. این نواحی امروزه از مکان های گردشگری دنیا بوده و مورد توجه است.

نمایی از کوهسر

در مسیر دسترسی به این ناحیه می‌ توانید با زیبایی‌ های زیادی روبرو شوید. در مسیر این جاده خاکی نیز چشم‌انداز های زیادی قرار دارد. در فصول مختلف از سال این آبشار مورد توجه بوده و گردشگران زیادی دارد. این آبشار از دیدنی های کوهسر به شمار می آید.

باشکوه دیدنی‌ ها و زیبایی‌ های این نواحی می‌ توانید تجربه عالی داشته باشید. طبیعت این منطقه بکر و بی شمار است. چشمه‌ ها، رودخانه‌ ها و دیگر دیدنی‌ های این نواحی می‌ تواند برای شما جالب باشد.

بخوانید:  نقاط گردشگری و دیدنی های لیدن در هلند

بازدید از کوهسر

مسیر دسترسی:

در مسیر دره‌ ای که به این آبشار می‌ رسد در دو طرف درختانی بلند مشاهده می‌ کنیم که ارتفاع آنها از صخره‌ ها نیز بیشتر است. درختانی مخصوص و صخره های خره ای که مورد توجه هستند. در میان این صخره‌ ها حوضچه نسبتا بزرگ وجود داشته که محل آب تنی بوده شما برای بازدید از آبشار اصلی باید از این مسیر عبور کنید.

با شرازیر شدن آبشار از ارتفاعات صخره‌ ای و خزه ای شما چشم انداز های زیادی را مشاهده می‌ کنید. طبیعت این نواحی دیدنی و بی‌ شمار است. اگر قصد یک سفر عالی و تجربه فوق العاده را دارید، حتماً فصل بهار یا تابستان را برای سفر خود به نواحی انتخاب کنید که پوشش‌ های گیاهی آن سرسبزتر هستند.

مناطق دیدنی کوهسر

دیدنی های کوهسر:

آبشار کوهسر تنکابن با طبیعت بی‌ شمار خود سالانه مورد توجه گردشگران زیادی است. ثبت تصاویر فوق العاده می‌ توانید این مناظر را بیشتر مشاهده کنید. سالانه گردشگران زیادی از دیدنی‌ های این نواحی بازدید می‌ کنند. در فاصله ۵ کیلومتری از تنکابن نیز می‌ توانید با آن روبرو شوید.

بخوانید:  پارک ملی بنف کانادا و با جاذبه های دیدنی و طبیعت چشم نواز

استفاده از تور های گردشگری برای سفر به این نواحی نیز تجربه عالی بوده که شما با آن آشنا خواهید شد. حتماً برای سفر به این نواحی تور های گروهی و دوستانه داشته باشید که سفر شما خاطره‌ انگیز شود. مهم ترین مکان های دیدنی تنکابن در این نواحی قرار دارد.

سفر به کوهسر

قسمتی از این آبشار ارتفاع کمتری داشته و در قسمت دیگر نیز آبشار مرتفعی قرار دارد. شما در قسمت‌ های مختلف از این آبشار می‌ توانید با زیبایی‌ های زیادی روبرو شوید. در قسمتی که ارتفاع این آبشار بیشتر می‌ شو.د شما می‌ توانید طبیعت سرسبزتری را مشاهده کنید.

شما علاقه مندان می‌ توانید در این نواحی اقامت داشته باشید. در این صورت می‌ توان از کمپ‌ های گروهی استفاده کنید که اقامت را به شما راحت‌ تر می‌ کند. خانه‌ های روستایی در این نواحی نیز به صورت اقامتگاه گردشگری در اختیار گردشگران قرار می گیرد که امتیاز های زیادی دارد و به راحتی می توانید در آن اسکان داشته باشید.

بخوانید:  دیدنی های سوزا و بهترین جاذبه های گردشگری این بندر زیبا

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *