اگر قصد مهاجرت دارید و به دنبال ارزان‌ ترین کشورها برای مهاجرت هستید، می‌ توانید در این بخش لیستی از این کشورها را بشناسید و ویژگی‌ های زندگی در این کشورها را بیشتر بدانید.

ارزان ترین کشورها برای زندگی

معرفی ارزان‌ ترین کشورها برای زندگی:

با توجه به اینکه شاخص‌ های زندگی در کشورهای مختلف دنیا متنوع است. میزان هزینه‌ های زندگی در کشورها نیز مختلف بوده اما نوع اشتغال در کشورها می‌ تواند تعیین کننده این موضوع باشد.

 

کشور پرتغال:

یکی از کشورهایی که در لیست کشورهای ارزان برای مهاجرت قرار دارد، کشور پرتغال بوده این کشور فضای امن و صمیمانه دارد رده‌ های نخست بازنشستگی جهانی به صورت سالانه به این کشور اختصاص دارد و سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت می‌ کنند و در این کشور اسکان دارند. موقعیت شغلی در این کشور نیز مناسب بوده و شما می‌ توانید یک زندگی ایده آل را داشته باشید. شما با هزینه حدودی ۲۲۰۰ دلار می‌ توانید یک زندگی راحت و ایمن در این کشور داشته باشید.

بخوانید:  روستای دره تخت ازنا و دیدنی های آن

کشورهای ارزان برای زندگی کردن

کشور پاناما:

یکی دیگر از کشورهای گرمسیری که پول آن به دلار آمریکا محاسبه می‌ شود. هزینه‌ های مالیاتی کم در این کشور و دسترسی به پزشک اینترنت پرسرعت امکانات مخابراتی از مهم ترین امتیازهای مهاجرت به این کشور هستند. هزینه یک زوج که در پاناماسیتی زندگی می‌ کنند، ماهانه به صورت حداقل ۱۷۰۰ دلار محاسبه می‌ شود که می توانند با استفاده از آن یک زندگی نسبتاً آرامی را تجربه کنند. این کشور در لیست معرفی ارزان ترین کشورها برای زندگی قرار دارد.

کشور مکزیک:

در این کشور مراقبت‌ های بهداشتی در سطح بالایی قرار دارد. همچنین هزینه پایین زندگی و وجود ارزان‌ ترین خانه‌ ها در این کشور موجب شده تا سالن گردشگران زیادی به این نواحی مهاجرت کنند. مجموعه هزینه‌ ها ۱۸۹۰ دلار در این کشور بوده که می‌ توانید با استفاده از این مبلغ زندگی راحتی داشته باشید.

بخوانید:  دیدنی های کاراکاس و مکان های جذاب توریستی آن

لیست کشورهای ارزان برای زندگی

کشور کلمبیا:

این کشور هم طبیعت زیبایی دارد و هم اینکه دارای تنوع غذایی زیادی می‌ باشد. شما می‌ توانید در این کشور یک زندگی نسبتا ارزانی داشته باشید. در واقع این منطقه بسیار ارزان و کم هزینه است. مجموعه هزینه‌ ها برای زندگی در این کشور به صورت ماهانه ۱۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته می‌ شود. هزینه دارو بهداشت شبکه‌ های مخابراتی در این کشور بسیار پایین هستند. پس یکی از ارزان‌ ترین کشورها و البته مناسب‌ ترین کشورها که می‌ توانید با وجود امکانات مناسب برای مهاجرت خود انتخاب کنید، این کشور است.

کاستاریکا:

این منطقه نیز در رقیب کشورهای ارزان قیمت بوده که زندگی بازنشستگی مردمان آن در آرامش می‌ گذرد. این نواحی هر ساله جشن‌ های زیادی را برگزار می‌ کند و با توجه به شرایط آب و هوای معتدل خود طبیعت سرسبز و فوق العاده خود و دیگر جاذبه‌ ها می‌ تواند برای علاقه‌ مندان مناسب باشد.

بخوانید:  دیدنی های رودبنه و جاذبه های تماشایی آن

غذای رستوران‌ های نواحی که سرو می‌ شود مقرون به صرفه هستند و با هزینه ۵ دلار شما می‌ توانید یک غذای عالی نوش جان کنید. مجموعه محاسبه هزینه‌ های احتمالی برای زندگی در این کشور نیز ۱۰۰ دلار می‌ باشد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *