معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با برگزاری مراسم یادواره رئیس جمهور شهید و همراهانش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ریاست محترم شهید ما در مدت مسئولیتی که داشتند، خدمات بسیار ارزشمندی را انجام دادند، همان‌گونه که رهبری فرمودند ایشان خستگی ناپذیر، مجاهد و یار محرومان بودند.

وی ادامه داد:به پاس خدمات ارزشمند آن ها امروز گرامی داشت رئیس جمهور شهید و همراهانش را در ستاد ارتش جمهوری اسلامی اسلامی برگزار می‌کنیم. وظیفه ما آن است که احترام لاز م را به آنها داشته باشیم و پرچم خدمت را ایستاده نگهداریم.

وی افزود: همه شهدای عزیزی که در یکشنبه گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شدند برای ما مهم هستند. شهید آیت الله آل هاشم  سال‌های درخشان زیادی را در خدمت ارتش بودند و آخرین شغل ایشان به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی ارتش بود، ایشان ویژگی‌ها زیادی برای خدمت به مردم داشتند.

بخوانید:  واکنش باقری به خبر ورود شمخانی به مذاکرات هسته‌ای

امیر سیاری تاکید کرد: شهید خلبان مصطفوی و شهید خلبان دریانوش و عنصر فنی این پرواز شهید قدیمی، این عزیزان از کارکنان مومن، متخصص، ایثارگر و با مهارت بالا بودند که در خدمت این  پرواز قرار گرفتند. آن‌ها  پرواز‌های زیادی را نیز تجربه کردند و از افراد مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند.  

وی تاکید کرد: این عزیزان ویژگی‌های خاصی داشتند، شهید مصطفوی برادر شهید بودند و حتی در کنار قبر برادر شهیدشان دفن شدند و ایشان بسیار با مهارت و با تجربه بودند و اقدامات ارزشمندی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.شهید دریانوش هم پدرشان جانباز ارتش جمهوری اسلامی هستند، ایشان دارای تخصص و مهارت بالا بودند. شهید قدیمی هم از عناصر متخصص و مهم فنی ارتش ما بودند. همه این شهیدان از عزیان ما هستند.

او ادامه داد: وظیفه ما این است که مراسم یادواره‌ای برای این عزیزان در ستاد ارتش برگزار کنیم و نشان دهیم شهدا برای ما عزیز بودند و موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایر ان هستند، ما موظف هستیم راه شهدا را ادامه دهیم.

بخوانید:  صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۲۲ خرداد

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان اظهار کرد:  از پیروزی انقلاب تا به امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۵۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *