محمد رضا فردی معاون بهره برداری فرودگاهی  شهر فرودگاهی امام خمینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با از نحوه  پروازهای  خارجی در ۱۴خرداد ماه خبر داد گفت:  در ۱۴ خرداد ماه  تنها ساعت پروازهای خارجی  تغییر کرده است و پذیرش مسافران در بازه زمانی ۸تا ۱۳ در فرودگاه امام خمینی انجام می شود.

وی افزود: نشست و برخاست پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ تغییر کرده و پروازهای حج هم متناسب با آن تغییر کرده است.

فردی  بیان کرد:  پروازهای فرودگاه به دلیل برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و به آگاهی همه شرکت‌های هواپیمایی رسیده است.

معاون بهره برداری فرودگاهی با بیان اینکه تمامی پروازهای داخلی  و خارجی در فرودگاه مهرآباد،  پیام و فرودگاه امام خمینی  در بازه زمانی ۸تا ۱۳ تغییر کرده  است  گفت:  مسافران  سه ساعت پیش  از زمان درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال‌های شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند.

بخوانید:  سومین ابر پروژه ریلی کشور بعد از ۱۸ سال به بهره‌برداری رسید

او گفت : در این بازه زمانی که نشست و برخاست انجام نمی شود کانترهای پذیرش مسافر باز بوده و پذیرش مسافران انجام می شود و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر مسافرین محترم می توانند با سامانه ۰۹۶۳۳یا شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ تماس بگیرنند. 

او گفت: تغییر پروازهای خارجی به اطلاع تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی رسیده است و در این بازه زمانی هیچ پروازی انجام نمی شود و تنها ساعت پروازها تغییر کرده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *