پارک بی‌های چین که یکی از دیدنی‌ های متنوع بوده سالانه گردشگران زیادی داشته و شما با آن آشنا می‌ شوید. این پارک دارای قسمت‌ های مختلفی بوده که آن را معرفی می‌ کنیم.

مجموعه بی های چین

معرفی پارک بی‌‌ های چین:

این پارک نسبتاً یکی از پارک‌ های سلطنتی به شمار می‌ آید که قدیمی بوده دارای ۴ قسمت متفاوت با نام‌ های مختلف است. ساحل شرقی، باغ گیاه شناسی، ساحل شمالی و شهر مدور از قسمت‌ های مختلف این مجموعه به شمار می‌ آید که هر یک در نوع خود زیبا و دیدنی هستند.

معماری بی های چین

هر یک از این قسمت‌ ها دیدنی بوده و شما از آن دیدن می‌ کنید. از مهم ترین قسمت این مجموعه می‌ توان به پارک معبد یونگان اشاره کرد. پارک دیدنی که طبیعت زیبایی دارد.

این معبد یکی از بزرگ ترین مجموعه‌ ها به شمار می‌ آید و شما می‌ توانید با معماری آن نیز آشنا شوید. برخی از علاقه‌ مندان این معبد را به عنوان معبد صلح می‌ شناسند. سالن‌ های تاریخی بسیاری در این باغ وجود داشته که هر کدام فلسفه گوناگونی دارد.

بخوانید:  آبشار کیگا کجاست؟ و چه جاذبه هایی دارد؟

سفر به بی های چین

معماری این معبد که تلفیقی از ترکیب قرمز و سبز بوده نمای دیدنی داشته و سبک معماری قدیمی است. راهرویی که در مسیر تردد این کاخ مشاهده می‌ کنید، فضای دلنشین داشته و مکان مناسب برای ثبت تصاویر از اطراف این معبد را نیز انواع درختان پوشانده که طبیعت آن را سرسبزتر می‌ کند.

طبیعت پارک:

در قسمتی از این باغ و پارک دریاچه نسبتاً کوچک وجود داشته که از این مسیر آبی دیدن می‌ کنید. انعکاس نمایی از درختان و در این آب تماشایی بوده و می‌توانید از دور تصاویر آن را ثبت کنید.

این باغ و مجموعه پارک دیدنی دارای سازه تاریخی بوده و تلفیقی از یک جاذبه تفریحی و تاریخی به شمار می‌ آید. طبیعت این نواحی دیدنی بوده و در فصل‌ های مختلفی از سال برای شما زیبا است.

پارک بی های چین

شما می‌ توانید تجربه یک صفحه را به این منطقه را داشته باشید. در فصل بهار نیز این نواحی دیدنی تر بوده و طبیعت سرسبزی دارد. پارک بی های چین پارکی دیدنی با جذابیت های فوق العاده بوده که شما با آن بیشتر آشنا می شوید.

بخوانید:  همه چیز درباره کشور عمان و زندگی در عمان ۲۰۲۴

از ارتفاع معبد می‌ توانید، تصاویر زیبایی را به ثبت برسانید. چشم انداز های اطراف این معبد دیدنی بوده و مورد توجه هستند. چنین جاذبه‌ هایی که می‌ توانید در اطراف این پارک آن را مشاهده کنید.

دیدنی های بی های چین

آژانس مسافرتی هر ساله تور های گردشگرای زیادی به این نواحی برگزار می‌ کنند که امتیاز های زیادی دارد. این مجموعه تفریحی در چین و شهر پکن واقع شده که شما می‌ توانید از امتیازهای آن استفاده کنید.

این مکان توریستی علاقه‌ مندان زیادی داشته و مورد توجه شما است. برای تماشای طبیعت این نواحی می‌ توانید فصل های مختلفی از سال را انتخاب کنید. با رویش گل‌ های نیلوفری از میان آب‌ های دریاچه شما مناظر بهتری را مشاهده خواهید کرد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *