پارک ملی تورس دل پاین سوژه عکاسان جئوگرافی می‌ باشد. این نواحی چه ویژگی‌ هایی داشته که ماجراجویان را به سوی خود می‌ کشاند. در این بخش می‌ توانید جواب این سوال‌ های خود را پیدا کنید.

آشنایی با تورس دل پین

معرفی پارک ملی توس دل پایین:

این پارک از بزرگ ترین پارک‌ های ملی دنیا در کشور شیلی می‌ باشد. یکی از مهم ترین شکارگاه‌ های طبیعت که محل مناسبی برای قایق رانی، اسب سواری و گذراندن شب در دل کوه است. شما می‌ توانید تصاویر منحصر به فردی را از این نواحی به ثبت برسانید. بهترین زمان برای سفر به این نواحی ماه‌های اوت یا آوریل می‌ باشد.

سفر به تورس دل پین

چه چیزهایی در انتظار شماست؟

نزدیک‌ ترین شهر تا این پارک پروتوناتال بوده که ۴ ساعت راه دارد. شما با استفاده از اتوبوس که مخصوص تردد به پارک بوده می‌ توانید رفت و آمد راحتی داشته باشید. در این پارک اقامتگاه‌ ها و اردوگاه‌ های مناسبی نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده که هزینه ورودی برای بزرگسالا ۹۵ هزار تومان و کودکان ۵۴ هزار تومان است.

بخوانید:  دیدنی های پاسارگاد شیراز از آرامگاه کوروش تا نقش رستم

به این پارک یک ماجراجویی بوده که نیاز به یک روز زمان دارد شما می‌ توانید، تصاویر بسیار فوق العاده‌ ای را از این نواحی به ثبت برسانید. به ویژه اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید. این منطقه برای ثبت تصاویر جئوگرافی فوق العاده مناسب بوده و جالب است بدانید، برخی از عکاسان با تصویربرداری از طبیعت این نواحی جوایز نفیسی را کسب کرده‌ اند.

طبیعت تورس دل پین

ارتباط عمیقی که با طبیعت برقرار می‌ کنید. در این نواحی مهم ترین تجربه برای شما خواهد بود. شما آرامشی خاص دور از هیاهوی زندگی شهری را تجربه می‌ کنید. همانطور که اشاره شد، بهترین زمان برای سفر به نواحی فصل‌ های معتدل سال بوده که آب و هوای بهتری را تجربه می‌ کنید.

در قسمتی از این مجموعه رنگ آبی اقیانوس و صخره‌ های یخی را مشاهده می‌ کنید. که شاید بی‌ نظیر و البته نایاب باشد. بومیان این نواحی همیشه در حال پخت گوشت بره با انواع گیاهان هستند. پس طعم یک بره لذیذ را هم می‌ توانید تجربه کنید.

بخوانید:  دیدنی های رایگان شیراز که نباید از دست بدهید

پارک ملی تورس دل پین

حالا اگر تاکنون تجربه اسب سواری نداشته‌ اید با اسب‌های اصیل این نواحی گشتی بزنید و به خوبی اطراف را مشاهده کنید. در فصل زمستان این نواحی و صخره‌ ها پوشیده است. برف بوده که توصیه می‌ کنیم در صورت داشتن یک راهنما به این نواحی سفر کنید. پارک ملی تورس دل پین تنوع زیادی دارد!

در این ساعات روز با تابش نور خورشید حس و حال دیگری به سمت شما روی می‌ آورد. این زمان بهترین زمان برای ثبت تصاویر خواهد بود. تردد در این نواحی چندان سخت نبوده و شما می‌ توانید با وجود یک راهنمای درست یک سفر عالی داشته باشید.

ارتفاعات تورس دل پین

این منطقه و مجموعه در یک مقاله نمی‌گنجد. این منطقه را باید از نزدیک حس کنید و تجربه کنید تا برای همیشه در ذهن و خاطره شما باقی بماند. دیدنی های شیلی نیز مورد توجه بوده که از آن دیدن می کنید.

بخوانید:  جزیره نانگ یوان و نگاهی به دیدنی های این جزیره زیبا

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *