پارک‌ های ملی در نواحی مختلف دنیا بازدیدکنندگان زیادی دارند. شما می‌ توانید در این بخش پارک ملی سکویا با دیدنی‌ های متنوع را بشناسید. این پارک در ایالت کالیفرنیا واقع شده است.

مکان های دیدنی سکویا

معرفی پارک ملی سکویا برای بازدید:

اگر به دنبال تفریحات متعدد در خارج از منطقه هستید، این نواحی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. پارکی با چشم اندازهای متعدد و طبیعت سرسبز و دیدنی که توجه شما علاقه مندان را به خود جلب می‌ کند. درختان کهنسالی که در این پارک مشاهده می‌ کنید، دارای قدمت زیادی می‌ باشد.

مجموعه پارک سکویا

درختان غول پیکر سکویا:

این درختان با توجه به اینکه قدمت بسیار زیادی دارد، دارای گونه‌ های مختلفی از درختان غول پیکر نیز می‌ باشد. در نوع درختانی که خود بی‌ نظیر هستند.

پارک گردشگری سکویا

بررسی تاریخچه پارک:

تاریخچه پارک کالیفرنیا را می‌ توانید در این بخش با یکدیگر بررسی کنیم. تحقیقات باستان شناسی نشان داده که این منطقه محل سکونت سرخ پوستان قدیمی بوده است. بومیان آمریکایی هزاران سال پیش در این نواحی سکونت داشتند. طبق یک سری از اقدامات آمریکایی‌ها با حضور سرخ پوستان در این نواحی مانع قطع درختان بی‌ رویه شده‌ اند.

بخوانید:  انواع رنگبندی پاسپورت ها و تفاوت های آن

پارک ملی سکویا

در سال گردشگران زیادی از زیبایی‌ های این پارک دیدن می‌ کنند و با آن آشنا می‌ شوند. طبیعت چند هزار ساله این نواحی و قدمت بسیار بالای آن موجود شده تا گردشگران زیادی از وجود آن لذت ببرند.

پارک های سکویا

آبشار توکوپا:

این آبشار با قرارگیری در این پارک یکی از دیدنی‌ های دیگر کالیفرنیا بوده و ۳۷۰ متر ارتفاع دارد. مسیرهای پرپیچ و خم این نواحی نیز برای گشت و گذار بسیار متنوع هستند. صخره‌ های کوهستانی این نواحی نیز بازدید کنندگان زیادی دارد. این مجموعه آبشار دارای آبشارهای کوچک دیگری نیز می‌ باشد.

غار کریستالی سکویا:

این غار نیز بخش دیگری از زیبایی‌ های این مجموعه به شمار می‌ آید. غاری با جاذبه‌ های عجیب و غریب و متعدد که توجه شما را جلب می‌ کند. پوشش‌ هایی از استالاگمیت و استالاکتیت را در این غار مشاهده می‌ کنید که قدمت زیادی دارند. این غار زیرزمینی بوده و شما می‌ توانید با وجود تورهای گردشگری به این نواحی سفر کنید.

بخوانید:  دیدنی های کلمبو و جاذبه های دیدنی آن

غار سکویا

در زمان بازدید از این غار نورهای مصنوعی و نورپردازی‌های مناسب در نظر گرفته شده که می‌ توانید با استفاده از آن قسمت‌ های مختلف غار را بازدید کنید. نمای ترسناکی از این غار موجب شده تا هیجان زیادی در طی سفر همراه شما باشد.

تونل درختی سکویا:

در قسمت دیگری از این پارک ملی سکویا می‌ توانید با یک تونل درختی روبرو شوید که از اتصال درختان متعدد یک تونل ایجاد شده است. این مکان برای ثبت تصاویر و عکاسی‌های هنری بسیار بی‌ نظیر خواهد بود. این تونل تا مدت‌ها سوژه عکاسان می باشد.

درختان سکویا

صخره مورو:

بخش دیگری از زیبایی‌ های این پارک را این صخره تشکیل می‌ دهد. چشم اندازهایی که در این صخره مشاهده می‌ کنید، بسیار دل انگیز است. در مسیر دسترسی به این پارک نیز زیبایی‌ های دیگری در پیش روی شما عزیزان قرار دارد.

بخوانید:  روستای باغو کیش و جاذبه های دیدنی آن

این پارک دیدنی های زیادی داشته و از مکان های دیدنی کالیفرنیا به شمار می آید. شما با وجود جاذبه های مختلف این نواحی می توانید، تجربه عالی داشته باشید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *