رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد؛

بابک محمودی ضمن تسلیت مجدد به مردم شریف ایران اسلامی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد گفت: نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، قم، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و سازمان امداد و نجات برای پوشش امدادی در آیین تشییع و تدفین شهدا حضور داشتند.

وی افزود: این نیرو‌ها شامل ۵ هزار و ۶۴۴ امدادگر و نجاتگر، در ۶۴۸ پست و پایگاه امدادی در مسیر‌های منتهی به مراسم تشییع و تدفین مستقر بودند و به شرکت کنندگان در این مراسم خدمات رسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: در مجموع ۴۲۱ دستگاه خودروی امدادی شامل ۱۷۲ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴۰دستگاه موتورلانس، ۳۶دستگاه خودروی نجات، ۱۰ دستگاه ارتباطات، ۱۴۹ دستگاه انواع خودرو‌ها و ۸ فروند بالگرد به کارگیری شد.

بخوانید:  حضور اژه‌ای در منزل دو شهید خلبان سانحه سقوط بالگرد

گفتنی است؛ بنابر اعلام ستاد ملی شرایط اضطراری جمعیت هلال‌احمر، از اول خرداد تا ساعت ۱۵ امروز (۴ خردادماه) ۶۱۹۲ نفر از عزاداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

۱۶۶ نفر به مراکز درمانی سیار و ثابت اعزام، ۱۴۰۴ نفر در محل درمان و ۴۶۴۴ نفر نیز از خدمات سلامت‌محور برخوردار شدند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *