مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت برق ایران  وسخنگوی صنعت برق در رادیو اقتصاد با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به حوزه انرژی برق توجه خاص داشتند، گفت: رئیس جمهور شهید سعی داشتند در تمامی جلسات عالی انرژی  حضور مستمری داشته باشند و دستورات لازم برای تامین برق را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در طول خدمت ایشان در حوزه صنعت برق ۹ هزار مگاوات نیروگاه احداث شده و یا به ظرفیت کشور اضافه شد.

رجبی مشهدی بیان کرد: در طول خدمت، ایشان سعی داشتند که  تعرفه سمت  مردم  باشد بنابراین تعرفه ها  چندان تغییر نکرد و مصرف برق زیر الگو بود اما برای مشترکان پر مصرف تعرفه های برق  به گونه ای باید باشد که برق به سایر مشترکان هم برسد.

مدیر‌‌عامل شرکت برق ایران افزود: رئیس جمهور شهید همواره پیگیر پرداخت مطالبات تولیدکنندگان برق بود به طوریکه در دو سال گذشته ۵۰ همت از مطالبات بخش تولیدکنندگان  نیروگاه های خصوصی وپیمانکاران برق پرداخت شد و  این میزان، عدد قابل توجهی بود و نیمی از مطالبات برق پرداخت شد.

بخوانید:  زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات

وی با اشاره به اینکه ایشان تامین برق روستاها  را همواره در اولویت خود قرار داده بود، گفت: تامین برق  دراغلب روستاها انجام شده است و تنها تعدادی از روستاها باقی مانده که به آنها هم به دلیل کوچ نشین بودن، بسته های انرژی سیار ارائه کرده ایم.

رجبی مشهدی اظهار کرد: همواره به دنبال راهکارها برای توسعه سرمایه‌گذاری بوده ایم و در دوسال گذشته در بخش خانگی خاموشی نداشته ایم.

 



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *