پیست اسکی کاراتپه یکی از زیباترین دیدنی های استانبول بوده که علاقه مندان زیادی دارد. این نواحی با جاذبه های گردشگری خود مورد توجه هستند. در این مناطق تفریحات متنوعی وجود داشته که شما از آن ها لذت می برید.

اسکی بازی در کاراتپه

معرفی پیست اسکی کاراتپه:

این پیست گردشگری جاذبه های بی شماری داشته و شما علاقه مندان می توانید از زیبایی های آن دیدن کنید. در فصل زمستان نیز می توانید در این مناطق تجریه های متفاوتی داشته باشید. شما علاقه مندان در سفر به استانبول نباید جاذبه‌ های این نواحی را از دست بدهید. ارزان ترین دیدنی های استانبول نیز با وجود امکانات خود مورد توجه هستند.

پیست تفریحی کاراتپه

موقعیت پیست:

این مجموعه تفریحی و گردشگری بهشت علاقه مندان و گردشگران است. همانطور که اشاره شد این نواحی دارای امتیازهای تفریحی زیادی بوده و تفریحات زمستانی مختلفی در آن وجود دارد. این مجموعه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری از استانبول واقع شده است و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. شما علاقه مندان از زیبایی های این نواحی بهره مند خواهید شد.

بخوانید:  معرفی صخره های اندج و بهترین زمان برای سفر به این منطقه

این مجموعه پیست ها در میان کوهستان های وسیع و درختان فندق و بلوط واقع شده اند. این پیست ها چشم اندازهای جالبی داشته و شما از تماشای آن ها لذت می برید. در این نواحی تفریحات زمستانی از مهم تفریحات شما بوده است. مناظر دلنشین و رویایی در این نواحی نیز از دیگر زیبایی هایی بوده که توجه شما را جلب می کند.

تفریحات پیست کاراتپه

آشنایی با امتیازهای پیست:

این مجموعه تفریحی زمستانی دارای امکانات و امتیازات بسیار زیادی است. در این نواحی می توانید با ۲۱ پیست تفریحی و گردشگری آشنا شوید که هر یک دارای امکانات رفاهای و گردشگری مناسب خود هستند. ظرفیت این مجموعه نیز نسبتا بالا است. یکی از امکانات مناسب و مهم که در اختیار گردشگران قرار می گیرد، پیست اسکی ۳۶۰ تخت خوابی برای استراحت کردن است. پیست اسکی کاراتپه ویژگی های زیادی دارد.

بخوانید:  کلیسای نوتردام دو هوی رونشان با معماری جذاب

هماطور که اشاره شد در این مجموعه ۲۱ پیست با زمین هایی به طول ۷۱ کیلومتر قرار دارد. گنجایش هر یک از این مجموعه ها ۳ هزار نفر است. زمانی که وارد پیست ها می شوید، می توانید با خیالی آسوده به سفر و تفریح خود ادامه دهید. از تفریحات دیگر در این نواحی می توان به اسب سواری، دوچرخه سواری، سافاری، اسکی و … اشاره کرد که هر یک جذابیت ها و امتیازهای خود را دارند.

پیست اسکی کارتپه

این مجموعه تفریحی از سال ۲۰۰۵ تاکنون یکی از پرطرفدارترین مجموعه ها بوده و علاقه مندان زیادی دارد. شما می توانید در سطح حرفه ای و فراحرفه ای در این نواحی به فعالیت مشغول شوید و از وجود این امتیازها لذت ببرید. برای افرادی که مبتدی هستند، کلاس های آموزشی می تواند کمک کننده باشد. در این نواحی زمین فوتبال و … نیز وجود داشته که از آن استفاده می کنید.

بخوانید:  روستای قینرجه و آبشار زیبای آن

این نواحی از دیدنی های استانبول بوده و علاقه مندان زیادی دارد. شما با وجود این جاذبه های متنوع می توانید، تجربه ای جدید داشته باشید. شما علاقه مندان به جاذبه های توریستی و طبیعی با سفر به این نواحی می توانید یک تجربه فوق العاده و عالی داشته باشید.

پیست کاراتپه

در این پیست رستوران های معروف با غذاهای مناسبی نیز وجود داشته که از وجود آن ها استفاده می کنید. همچنین هتل هایی برای اقامت وجود داشته که شما می توانید از آن استفاده نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *