این کلیسای باشکوه نیز دارای معماری های زیبایی بوده و علاقه مندان را به سوی خود می کشاند. کلیسای جامع بارسلونا یک بنای دیدنی بوده که شما معماری های این‌ بنا را از نزدیک مشاهده کنید.

بازدید از بارسلونا

معرفی کلیسای جامع بارسلونا:

این بنای دیدنی و تاریخی متعلق به قرن ۱۴ می باشد. در این کلیسا می توانید با سنت های مذهبی و تاریخی این نواحی نیز بیشتر آشنا شوید. همانطور که مشاهده می کنید، معماری های این‌ بنا متعلق به دوره تاریخی مشخصی بوده و زیبایی زیادی دارد.  این بنا از دیدنی های بارسلونا بوده و شما از آن دیدن می کنید.

سازه تاریخی بارسلونا

معماری گوتیکی:

بخش مهمی از زیبایی های این‌ بنا را معماری های گوتیکی تشکیل می دهد. بنایی در محله ای قدیمی که پر از ساختمان های بلند است و دارای ساختمان های تاریخی زیادی می باشد. بسیاری از گردشگران به دلیل وجود این معماری این سازه باشکوه را مهم می دانند. کلیسای طاقی نوک تیز نیز مورد توجه است.

بخوانید:  نگاهی به رودخانه کاجو و دیدنی های آن

کلیسای جامع بارسلونا

بازسازی کلیسا:

همانطور که اشاره شد این بنا متعلق به قرن ۱۴ بوده و بازسازی های زیادی در آن صورت گرفته است. در این‌ بنا بازسازی هایی صورت‌ گرفته اند که موجب شده تا سازه مجدد احیا شده و همچنان حفظ شود. این بنا با معماری های خود مورد توجه بوده و شما از آن دیدن می کنید. این بنا همانند کلیسای ساگراد فامیلیا است.

بازدید از کلیسا:

در این کلیسا می توانید با معماری های زیبایی رو به رو شوید. بخش مهمی از زیبایی های این‌ بنا نیز وحود غازهای درون کلیسا است. این غازها منحصر به فرد بوده و شما می توانید با زندگی این گونه ها آشنا شوید. در این بنا ۱۳ غاز زندگی می کنند. غازهای سفید این صومعه حس آرامش و خوبی را به شما منتقل می کند.

کلیسای قدیمی بارسلونا

کلیسا جامع بارسلونا با زیبایی و معماری های جذاب خود مورد توجه است. شما می توانید نمای این بنا را از نزدیک مشاهده کنید. نمای گوتیکی این بنا از یک سو و از سوی دیگر جاذبه های متعدد موجب شده تا علاقه مندان زیادی از آن دیدن کنند. کلیسای جامع بارسلونا با این ویژگی ها مورد توجه است.

بخوانید:  جزیره نوسا پنیدا و بازدید از جاذبه های آن

چرا از این موزه دیدن کنیم؟

این بنا پر رمز و راز بوده و با تماشای معماری آن توجه شما جلب می شود. این بنا از برترین سازه ها بوده و در بارسلونا گردشگران زیادی دارد. قدمت این بنا به ۸ قرن باز می گردد. یکی از کهن ترین مجموعه ها که در کشور اسپانیا به شهرت رسیده است. شما می توانید با معماری نئوگوتیکی این بنا آشنا شوید و زیبایی های زیادی از این‌ بنا را می‌ شناسید.

کلیسای قدیمی بارسلونا

ساخت کلیسا:

نکته جالب توجه این است که ساخت این بنا ۱۲۰ سال طول کشیده و این سازه دارای دو برج بزرگ است. برج اصلی این بنا نیز در سال ۱۹۱۳ نیز بازسازی شده و امروزه یکی از مهم ترین بناهای تاریخی و فرهنگی بوده که از آن دیدن می کنید.

برای بازدید از این بنا هزینه کمی پرداخت خواهید کرد. درون این بنا دارای سه راهرو بوده و شما نمایی از این بنا را مشاهده می کنید. نمای این بنا نیز محسور شده از نمای گوتیکی است که از تماشای آن لذت می برید. در سفر به این نواحی با زیباترین سواحل بارسلونا نیز آشنا می شوید.

بخوانید:  همه چیز درباره کشور عمان و زندگی در عمان ۲۰۲۴

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *